Reis mee met Ilse

Kort verhaaltje

Kort verhaaltje:

Uhm ja, wat valt er na dik 2 maanden nog voor een nieuws te melden…. Niet veel. Het dagelijks leven heeft zijn routine gekregen. Sociaal gaat het ook gezellig. Er waren 3 stagiaires, waarvan er nu 2 klaar zijn. Met hun heb ik geregeld afgesproken. Morgen gaan we nog 1x uit eten ter afscheid en zaterdag gaan ze naar huis. Binnenkort komt er wel weer een nieuwe maar lang zal ik haar niet meemaken. Verder spreek ik geregeld af met C voor een hapje en/of drankje.

Tegenwoordig staan er voor de hotelgasten vaak daguitjes gepland wat inhoud dat ik geregeld mee mag. Zo kom ik ook nog eens ergens waar ik zelf niet snel heen zou gaan zoals het stadje Calpe bijvoorbeeld. Al ben ik nu al 2x naar de palmentuin in Alicante geweest en heb ik de vuurtoren route van Albir zowel prive (2x) als met een uitje gelopen. Ik verwacht dat de palmentuin binnenkort wel weer op het programma zal staan haha.

Qua verzorging zijn de hotelgasten heel divers. Dit varieert van totale hulp bij douchen, aankleden, toiletbegeleiding enzo tot helemaal geen zorg. Het feit dat er 24 uur een beroep op de zorg gedaan kan worden is voor mensen dan vaak een reden om voor een zorghotel te kiezen.

Helaas komen hotelgasten soms ook lopend binnen en gaan ze met een nieuwe heup weg. Dit speelt momenteel. Vrijdag is deze mevrouw aangekomen, zondag struikelt ze over een lullig stoepje en maandag heeft ze een nieuwe heup gekregen. Ze ligt momenteel nog in het ziekenhuis en er wordt met familie overlegt of ze bij ons blijft revalideren (we zijn immers ook een revalidatie centrum) of dat ze gerepatrieerd word naar Nederland. Sneu als dit je overkomt op vakantie…

Begin april zijn mijn ouders een lang weekend geweest. Super gezellig !! We hebben gewandeld in Albir naar de vuurtoren, zijn naar de waterval van Algar geweest, even langs het stuwmeer van Guadalest geweest en hebben uiteraard over de boulevard van Benidorm geslenterd.

Zondag komt een vriend van mij een paar dagen over en eind deze maand mijn zusje en haar vriend. Kijk er naar uit !!

Reacties

Reacties

Ingrid

Hoi Ilse,
Heel veel plezier daar nog en vind het nogmaals jammer dat mijn rooster het niet toe laat om jou kant op te komen. Had dit wel graag gewild ondanks ik dan wel de stad moet nemen om zelf het vliegtuig in te gaan(met anderen durf ik wel maar alleen uhm.. hahaha)
Ik zie je gauw als je weer terug bent
Nogmaals veel plezier en tot dan

Wilma

Ik lees je laatste bericht nu pas, omdat je steeds bij de spam mail zit?
Was weer leuk om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!