Reis mee met Ilse

Een jaar Su

Een jaar Su,

Vandaag, precies een jaar geleden, arriveerde ik voor de 3e keer in Su om voorlopig niet terug te gaan. 12 Maanden….. met onderbreking van 5 weken vakantie natuurlijk….

Ondertussen ben ik nu een week terug, ben weer volop aan het werk en ondertussen ook al 2 feestjes verder. Een en al gezelligheid dus! Fijn om ook hier iedereen weer te zien.

Stom genoeg heb ik eigenlijk verder helemaal niets te vertellen. Ik heb een leuke vakantie gehad in NL. Het was fijn iedereen weer te zien. Ik vond het leuk om ff weer te werken en iedereen daar weer te zien.

Over een paar weken komt de “ hoofdzuster” uit de eerste blogverhalen 2 weken voor vakantie. Lijkt me ook erg gezellig. Haar en anderen die ik in Su heb leren kennen, heb ik tijdens mijn vakantie een aantal keer ontmoet. Erg leuk om ook hun weer eens te zien.

En verder…. ach, verder zie ik wel wat er op m`n pad komt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!